• 1
  • 2
  • 3

Το κατάστημα Μητέρα συνεργάζεται με τις καλύτερες εταιρίες στο χώρο για να εξασφαλίζει την καλύτερη ποιότητα προιόντων. Ωστόσο, σε περίπτωση που παραλάβεται κάποιο ελλατωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα. Αν το πρόβλημα δεν δύναται να λυθεί τηλεφωνικώς, μπορείτε είτε να φέρετε το προϊόν στο κατάστημα μας είτε να το στείλετε με μια από τις συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρίες. Εάν το πρόβλημα παρουσιαστεί  έως και ένα μήνα μετά την αγορά τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία. Πέραν του διαστήματος του ενός μηνός το κόστος της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.